עיצוב מבואה - בנושא נדידת ציפורים ועונות השנה

עיצוב סביבות למידה – לתת מקום למרחב האישי

אווירה חינוכית מיטבית מושתתת על כמה וכמה רגליים. ראשית נחוצים מורים שיהיו משכמם ומעלה כמובן, שיודעים לטפח את החשיבה ואת הסקרנות. אווירה חינוכית טובה מושתתת גם על הנהלה איתנה, שכן אף מוסד לימודי לא יהיה מצוין מבלי יד מכוונת נבונה. בנוסף, אווירה חינוכית טובה מושתתת גם על עיצוב סביבה ראויה. השימוש הנכון בחלל, ברהיטים בתאורה ובאביזרים השונים מעניק נינוחות ותחושה נעימה התורמים רבות לתלמידים ובה בעת, גם לצוות ולמורים.

קלמר ומעצביה המנוסים עוסקים מזה שנים בטיפוח סביבת למידה על כל המשתמש מכך. עיצוב סביבות למידה שלוקח חללים והופך אותם לכאלה המותאמים להעצמת מה שנקרא אוריינות חזותית. החברה מתמחה בליווי והובלת שינויים במרחבי לימוד מגוונים. בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים, בתי ספר תיכוניים, לא משנה באיזה בית ספר מדובר האמנים והמעצבים של קלמר יעשהו את הכל כדי להפוך את המרחב למרחב למידה חלומי, לא פחות.

ממומלץ עבורך לצפייה: פרויקטים לעיצוב סביבות למידה של קלמר

עיצוב חדר אומנות בבית הספר ניצן
עיצוב מרחב חדר אומנות עם השראה צבעונית וניקיון כולל אמצעי תצוגה

 

יכולת עיצוב סביבות לימוד פנומנלית מוכחת

קלמר עיצוב סביבות למידה – כאן תכירו אומנים ומעצבים שחותרים במרץ ליצירת חוויה אמנותית, עיצובית וחינוכית משולבת. בזכות יכולת עיצוב פנומנלית מוכחת ובזכות ניסיון מצטבר ופרויקטים מגוונים בעיצוב סביבות למידה ומוסדות חינוך, גם יעד שאפתני נמצא בהישג יד. אם אתם מנהלים בית ספר (יסודי, חטיבה או תיכון), אם אתם בעלי תפקיד וקובעי מדיניות בתחומי החינוך, אם אתם רואים את עצמכם כמובילים בארגונים של חינוך פורמלי או בלתי פורמלי, אתם מוזמנים להכיר את יוסף דלאל וצוותו, הרוח החיה והיצירתית של קלמר.

האמנים יוסף דלאל, בוגרי בצלאל, ומרצה בתחום האוריינות החזותית במרכז פסג”ה מנח”י, שותפיו לעשייה הובילו פרויקטים שזהו להוקרה ולהצלחה. עיצוב החלל של חדרי כיתות, עיצוב חללי מבואה של מוסדות חינוך, עיצוב קומות שלמות, חדרים פתוחים, פינות יצירה ומשחק. ניתן להתרשם מדוגמאות העיצוב שמלווים את ילדי הארץ במיטב בתי הספר ומוסדות החינוך.

הצטרפו אלינו למסע עיצוב סביבות למידה – יוסף: 0522-878-767

 

מרחבי למידה מעוצבים לצרכים הפדגוגיים שלכם

הדגש על עיצוב בהתאמה אישית אומר בעצם שכאן לא תמצאו חשיבה שבלונית או קונבנציות סתם. בתהליך העיצוב שמים דגש על הפן הפדגוגי ועל המטרות החינוכיות, תוך שילוב הצרכים הנובעים משיטות לימוד מודרניות ושילובן במרחב מעוצב.

היתרונות של קלמר מתבטאים בהבנה הוליסטית של מהות החינוך ובית הספר. היתרונות נשענים גם על הבנה עמוקה ביחד עם יכולת עיצוב פנומנלית. ההתייחסות לכל פרויקט היא כאל פרויקט הדגל, כאשר המעצבים שמים דגש על חלימה ועל הגשמה, עיצוב יצירתי ופורץ גבולות.

קונספט וביצוע, אחריות ופריצת גבולות

בעיניים שלנו, “פורץ גבולות” אין משמעות הדבר פריצת כל מסגרת. עבודות העיצוב נתפרות בהתאמה מלאה לצרכי המקום, לצרכי בית הספר, לצרכי קהל היעד, המורים והתלמידים. ביחד עם כל לקוח טורח הצוות של קלמר לבנות קונספט. ביחד עוברים את הדרך הלאה, בתכנון וכמובן גם בביצוע. לארך הדרך מקפידים לשמור על מקצועיות, רמה גבוהה, תכנון וגימור ללא פשרות. אנו בקלמר רואים לפני העיניים את האחריות במסירת תוצאות מיטביות, בהתאם לקונספט רצוי. מקפידים לחבר את הקו הייחודי של קלמר כך שיתקבל אפקט של השתאות. פריצת גבולות ויצירת משהו חדש, משהו שיוביל את חוויה הלמידה למקסימום.

בואו להכיר אותנו, נשמח להכיר אתכם

בקלמר עיצוב סביבות למידה גאים להיות מהמובילים בתחום. פועלים בעיקר בירושלים והסביבה אך בשביל לקוח שלא מפחד מאתגר ורוצה לעוף רחוק, נגיע גם לירח. אתם שתפים להבנה כי עיצוב סביבות למידה הנו נדבך תומך לאופני למידה ושיטות הלמידה שנועדו למיצוי פוטנציאל הלומד? אל תהססו, התקשרו ותאמו פגישת היכרות.

רוצים לחלום ובגדול? קלמר עיצוב סביבות למידה: 0522-878-767

 

Scroll to Top
WhatsApp chat