מיתוג בית ספר ומוסדות לימוד

מיתוג כבר מזמן כבש את העולם, בפועל אנחנו נוטים להגדיר דברים ואז גם קצת להיבהל מהם. במציאות כל דבר בחיינו ממותג! אם האמירה זו מעצבנת אותך? מעוררת בך סערת רגשות או רצון להתמרד, להתעלם, להתכחש, לסתור את העובדה? אוקי – אז כנראה שיש אמת בדבר. לעומת זאת אם זה ממש ברור כשמש אז יאמרו חכמים כי אין באמת חדש. הנה אנחנו הולכים לספר על מסעות מיתוג מרחבי לימוד, מיתוג בתי ספר, מיתוג ישיבות תיכוניות ועל העוצמה שבחתירה לדיוק.

הי אז קודם כל שלום ונעים מאוד, מי אנחנו ולמה זה באמת חשוב לנו לספר על המהלך שבשנה זו נראה כבר כמו היסטוריה. שמי יוסף דלאל ואני מעצב מרחבי למידה בכובע האחד. ממתג עמותות וארגונים חברתיים בכובע האחר ועל שאר הכובעים ארחיב בפעם אחרת. את קלמר עיצוב סביבות למידה בגלגוליה הקודמים, במקור שלה עוד רקמתי בחלומות סטודנטיאליים בבצלאל. אולי בדיעבד אף לפני, עוד בתקופת הצופים והתיכון של עצמי ממש :). מפה לשם סיפור ארוך אך מצאתי את עצמי מנסה לשכנע שסביבות למידה הם עניין חשוב והכרחי.

אי שם באמצע שנות האלפיים, היה נראה כאילו נפלתי מהחלל החיצון. במקביל העולם המסחרי הבין את הכוח של היישום לפני שנים רבות ומצאתי את עצמי משתלב בתוכו נהדר. אז בין קפיצה לדילוג בדרך, בין שני העולמות מצאתי את השילוב הפרדוקסלי לכאורה שבמיתוג מוסדות לימוד. אולי אף אעז לומר בקול רם, מיתוג מנהלים וצוותים מובילים ולא רק את המקום עצמו. כיום רובנו יודעים שזה אחד שלם הגדול מסך חלקיו. זהו כאן נסיים את התקציר וההיכרות ונצלול קצת יותר לעומקו של עניין.

Scroll to Top
WhatsApp chat