חווית עיצוב מאתגרת ומעוררת חשיבה בשיתוף ובהנחיית הצוות הפדגוגי של בית הספר. הקונספט העיצובי הונחה על ידי תאוריית האינטליגנציות המרובות של הווארד גרדנר. על פי גרנדר האינטליגנציה האנושית אינה מקשה אחת אלא רצף של אינטליגנציות נפרדות כאשר כל אחת מתקשרת לתחום חיים אחר. הצוות הפדגוגי של תל”י גילה בחר לאפיין את האינטליגנציות על ידי בעלי חיים ואלו אוירו על ידינו ומוקמו בכיתות ובמסדרון בהתאם לתחום אשר כל חיה מייצגת. בחלק זה של הפרויקט עוצב המסדרון עם פרינטים מקוריים בהשראת תפאורת רחוב והתאוריה של גרדנר. השאיפה הייתה להכניס את החוץ אל הפנים וליצור מרחב צבעוני ומעניין, וזאת בשילוב עם התאוריה של גרדנר שבאה לידי ביטוי בפינת התנועה המאופיינת על ידי הקוף.