חווית עיצוב מאתגרת ומעוררת חשיבה בשיתוף ובהנחיית הצוות הפדגוגי של בית הספר. הקונספט העיצובי הונחה על ידי תאוריית האינטליגנציות המרובות של הווארד גרדנר. על פי גרנדר האינטליגנציה האנושית אינה מקשה אחת אלא רצף של אינטליגנציות נפרדות כאשר כל אחת מתקשרת לתחום חיים אחר. הצוות הפדגוגי של תל”י גילה בחר לאפיין את האינטליגנציות על ידי בעלי חיים ואלו אוירו על ידינו ומוקמו בכיתות ובמסדרון בהתאם לתחום אשר כל חיה מייצגת. בחלק זה של הפרויקט עוצב המסדרון עם פרינטים מקוריים בהשראת תפאורת רחוב והתאוריה של גרדנר. השאיפה הייתה להכניס את החוץ אל הפנים וליצור מרחב צבעוני ומעניין, וזאת בשילוב עם התאוריה של גרדנר שבאה לידי ביטוי בפינת התנועה המאופיינת על ידי הקוף.
הדמיה של פינת ישיבה על רקע פרינטים מקוריים
מבט מרחוק על המבואה
מבט על ספסל ישיבה על רקע הגרפיקה בהשראת רחוב עיצוב מרחב מבואת בית הספר תל”י גילה
מבט נוסף על חלק זה של המסדרון עיצוב מרחב מבואת בית הספר תל”י גילה
מבט מרחוק על רוחב הקיר של המבואה עיצוב מרחב מבואת בית הספר תל”י גילה
תקריב של פרינט על גבי דלתות המבואה עיצוב מרחב מבואת בית הספר תל”י גילה
דלגיות וחישוקים ב”פינת התנועה” המויצגת על ידי קוף
פינת התנועה לצד ציטוט של אפרים סידון עיצוב מרחב מבואת בית הספר תל”י גילה
פינת האינטליגנציה החברתית בה במה מוגבהת עם תפאורת תיאטרון בהשראת רחוב עיצוב מרחב מבואת בית הספר תל”י גילה
פינת לאום בעיצוב מקורי עיצוב מרחב מבואת בית הספר תל”י גילה